Strona Główna


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Suggested beltings
Autor Wiadomość
lucas 
Administrator
płk pil. d-ca 1.PL


Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 4276
Skąd: Pruszków
Wysłany: Sob Mar 08, 2008 6:33 pm   Suggested beltings

Belting informations are written and stored in the : targetware\user\options.txt
Every plane which you have flown in the TW has separate section there. Its written under the link to its ACM (physical file) Example:

[/wop/objects/aircrafts/nieuport_24.acm]
belting 1 = 1 BALL, 1 IT, 1 API
belting 2 = 1 BALL, 1 IT, 1 API

In this section, you can also find info about your last ordnance (bombs) settings for that plane and paintscheme. PC writes is to the file, once youve flown the plane.
you have to remember, that you can choose only this kind of bullets which are availble for your gun/plane.
To check, what bullets are avialble for your plane/gun, go to
targetware\data\wop\objects\aircrafts\_guns\
for example:

targetware\data\wop\objects\aircrafts\_guns\7mm7_vickers_mk1_synch.acm


To check, what weapons is being carried by your plane, go to "aircrafts" folder and open one of the ACM files using your NOTEPAD. For example:

targetware\data\wop\objects\aircrafts\nieuport_24.acm

Then, go to your options.txt
and you can modify the belting like this, for example:
FROM:
belting 1 = 1 BALL, 1 IT, 1 API

TO:
belting 1 = 2 BALL, 1 IT, 1 BALL


I suggest to remove Armour Piercing (AP/API) bullets and to replace them with BALL.
_________________
płk pil.Lucas
Dowódca 1. Pułku Lotniczego
 
 
 
MSEG_adso74 
As Asów


Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 4361
Skąd: Gdynia
Wysłany: Sob Mar 08, 2008 7:56 pm   

Thx Lucas!
S!
 
 
 
Bambr 
Mechanik
Red Ace


Wiek: 34
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 74
Skąd: St-Petersburg, Russia
Wysłany: Nie Mar 09, 2008 12:31 am   

Ball its good but, one good AP\API hit can damage(or kill) the engine and fuel tanks . BALL have more dmg in KJ, but Ball cant dmg engine. Ball its good vs wings and all fabric details.
Now in my MG's only AP, and API. ...its my IMHO(and my online tests :wink: )
 
 
 
lucas 
Administrator
płk pil. d-ca 1.PL


Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 4276
Skąd: Pruszków
Wysłany: Nie Mar 09, 2008 2:26 pm   

THanks!

Its up to you guys, what will you install in your plane. The first match should show us some results, for sure.
_________________
płk pil.Lucas
Dowódca 1. Pułku Lotniczego
 
 
 
Snakeye 
Weteran
por. pil. 1 EM


Wiek: 37
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 462
Skąd: EPWA
Wysłany: Wto Maj 13, 2008 6:36 pm   

I use only API mixed with some tracers. Does wonders :)
_________________
Kran paliwa, małe skoki, wajchy w ścianę, dupa w troki
Aha, i jeszcze iskrownik won
 
 
 
Bluster 
Mechanik


Wiek: 58
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 67
Skąd: Yorkshire, England
Wysłany: Sro Maj 14, 2008 5:06 pm   

I'll vouch for that - having been on the receiving end of most of 'em! ;)

Salute Snakeye!

Blusterovich
_________________
"More cheese Grommit?"
 
 
Snakeye 
Weteran
por. pil. 1 EM


Wiek: 37
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 462
Skąd: EPWA
Wysłany: Sro Maj 14, 2008 6:27 pm   

Thank you for being so kind to test it with me ;) <Salute!> :)
_________________
Kran paliwa, małe skoki, wajchy w ścianę, dupa w troki
Aha, i jeszcze iskrownik won
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Chronicles v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0.38 sekundy. Zapytań do SQL: 12